Doorgaan naar artikel

Verzending & Retour

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Bestelling gedaan op vrijdag na 15:00 uur, worden op maandag verzonden.

 

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten worden berekend in de winkelwagen tijdens het afrekenen.

 

De verzendkosten binnen Nederland

Voor bestellingen binnen Nederland onder de € 25,- zijn de verzendkosten € 4,11.

Gratis verzenden voor bestellingen boven € 25,-.

De bestellingen worden standaard verstuurd met een Track en Trace code.

 

Verzendkosten naar België

Voor bestellingen naar België rekenen wij vanaf €4,99 tot € 6,99 verzendkosten en gratis verzending vanaf € 25,-. De bestellingen worden standaard verstuurd met een Track en Trace code. 

 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL, DPD of DHL. Afhankelijk van de bezorgdienst zal over het algemeen de aflevering binnen Nederland de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden en uiterlijk binnen 3 werkdagen. En uiterlijk binnen 3 tot 5 werkdagen voor België. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Verzendkosten binnen de EU

Voor leveringen naar landen binnen de EU gelden verschillende verzendkosten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier

 

Verzendkosten buiten de EU

Voor leveringen buiten de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.

 

Retourneren

Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd, die ingaat op het moment dat jij je bestelling ontvangt. Je mag alle artikelen retourneren, zolang deze in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd is, en niet onder de uitzonderingen valt. Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen de tijd om je pakket(ten) te retourneren.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd te worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat, omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.

 

Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd. 


Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via support@medluxy.nl. of vul het online retourformulier in. Let op: retours moeten naar het volgende adres worden gestuurd: MEDLUXY, retournummer [nummer verkregen als retour is geaccepteerd], Krabbendamstraat 23, 1024MD Amsterdam, Nederland. 

Als je retour is geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je het pakket naar toe moet sturen. 

Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via  support@medluxy.nl.

 

Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen.

 

Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd
Bepaalde soorten artikelen mogen niet worden geretourneerd, 

  • Artikelen die op jouw verzoek zijn aangepast
  • Aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen)
  • Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden om hygiënische reden voor persoonlijke verzorging (beautyproducten en verzorgingsartikelen bijvoorbeeld) en hygiëne artikelen waarvan de originele verzegeling of gesealde verpakking van is verbroken of geopend.

 

Neem contact op als je vragen of zorgen hebt over jouw specifieke artikel. 

Artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen kunnen helaas niet worden geretourneerd.

 

Omruilen
De snelste manier om het gewenste artikel te krijgen is het artikel dat je hebt te retourneren en het nieuwe artikel apart te kopen als de retour eenmaal is geaccepteerd.

 

Wettelijke bedenktermijn van 14 dagen in de EU
Onverminderd het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels en in de originele (gesealde) verpakking. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig.

 

Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via support@medluxy.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.

 

Hoe maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht?

Door gebruik te maken van het retourproces, maak je al gebruik van je herroepingsrecht. Daarnaast kun je het herroepingsformulier invullen en opsturen.

 

Retourkosten

De directe kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening. Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

 

Zoekopdracht

Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Helaas konden we geen producten in uw winkelwagen vinden.

Doorgaan met winkelen